wtorek, 7 czerwca 2011

Dead Lands



zabiłam wszystkie zwierzęta
zakopałam je żywcem leżą teraz
w uśpionym Forum Romanum
w Mariana Trench
czasami sączą się lepką rzeką
gdy błyska ich zimne światło
łypie okiem
i przyciąga spragnionych zimnego światła
fale sejsmiczne tam nie docierają
rozbijają się w nieciągłości Lehmanna
której pozwalam dotykać
i przez którą pragnę cię przepuścić
do słodkiej stęchlizny 
Forum Romanum

i killed all my animals
i buried them alive they are now
in the sleeping Forum Romanum
in Mariana Trench
sometimes they oozes a sticky river
when their cold light flashes
glances its eyes
and attracts all thirsty of cold light
seismic waves don`t reach there
they crash in Lehmann discontinuity
which i allow to touch
and through which i desire to let you in
towards the sweet mustiness
of Forum Romanum

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz, to jedna z mocno osobistych prac. Przepraszam,że komentuję dopiero teraz, w sierpniu 2011 wydawało mi się, żeświat się skończył i nie miałam pojęcia, co ze sobą zrobić, nawet jeśli zerkałam, to bezwiednie i z automatu. Uwielbiam Twoją rzeźbę. Jest cieliście, fizjologicznie przejmująca do kości

      Usuń
  2. O, to faktycznie odgległy czas : ) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń