wtorek, 13 listopada 2012

Ścieżka Sanguine (Nieśmiertelnie krwawe pocałunki)/The Path of Sanguine (immortal bloody kisses)

oils on canvas, 100x80cm

Zgaś moje oczy: będę widział ciebie,
zatrzaśnij uszy: będę ciebie słyszał,
odejmij nogi: też ciebie dosięgnę
i bez ust także będę cię zaklinał.

Wyłam mi ręce, a ja cię obejmę
mym sercem tak, jakby to były dłonie,
wstrzymaj mi serce, to mój mózg bić będzie,
a jeśli w mózgu pożar mi zażegniesz,

to wtedy cię na mojej krwi poniosę.
R.M.Rilke

Extinguish my eyes, I`ll go on seeing you.
Seal my ears, I`ll go on hearing you.
And without feet I can make my way to you,
without a mouth I can swear your name.

Break off my arms, I`ll take hold of you
with my heart as with a hand.
Stop my heart, and my brain will start to beat.
And if you consume my brain with fire,

I`ll feel you burn in every drop of my blood
R.M.Rilke

P.S. dziękuję za wyróżnienie









5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że trafiłem na twój na twój blog. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli potrafię choć na chwilę czegoś dotknąć, to się cieszę. gdy zaczynałam, nie myślałam, że tak go poprowadzę. dużo się zmieniło

      Usuń
  2. przepięknie patrzysz i wraźliwie , a z tego patrzenia piękne obrazy powstają!
    wsaniała praca!

    OdpowiedzUsuń